det här är kärlek, på riktigt

nu har min älskling åkt, vilket suger mest :(
vill verkligen att han ska sova över, fast han har egentligen utegångsförbud
så det är ju bra att han får komma ialf några timmar .
Idag har jag inte orkat fixa mig så mke, verkligen inte orkat klä på mejj (a
slapp dag idag, dåligt väder, så varför klä på sej om man ändå bara
ska vara hemma ? Jag och älskling har ialf haft det mysigast som alltid,
asssooo, vad vore jag utan dej?  Nu blir det väl att droga musik, tror
att jag ska kolla på nått avsnitt av jersey shore<3 oxå, jersey shore sitter
aldrig fel vettni ;) fråga malin! hahah .
Nu finns det inget mera att skriva, hörs senare! pussshejj ;*

            amanda todaaay ! ;)




    hahahah, fail

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0