ett rent helvete !

idag var det första dagen i skolan, 8an nudå .
kul och träffa alla igen, men sjävla skolan suger allt !
ååååh, redan första dan kändes som om jag skulle dö typ .
som tur väl var kom en lärare fram till mej och sa att
min mamma ringt och sagt att jag skl till doktorn klockan
12.00, så jag stack dit och kom inte tillbaka (a) mitt sår
på benet är infekterat, så vi var och hämtade ut medicin
till mej. 3 tabletter om dagen i 10 dagar :oooo , äckligt !
jag hatar verkligen att svälja tabletter .

Skulle varit med malin idag efter skolan, men blev nt
så.. så jag bad älsklingen att stanna ist , så det gjorde
han, och nu är han hemma :( nu ska jag nt göra så
mke, duscha och sånt skit :) skriver mera sen .

pussshej !


   come on baby turn the lights off ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0