I’m so sick of love songs, so done with tears

hejj bloggen

nt skrivit på länge, men har nt haft tid som vanligt .
hinner typ nt blogga ngt när det fortfarande är sommarlov eftersom då gör jag andra
saker än bara sitter vid datorn. Men idag ringde mitt alarm på mobilen klockan 08.00 ,
för att jag skl till läkaren klockan 09.00 , eftersom jag och koen krockade med en
annan moped i måndags.. eller hon åkte in i oss, alla klarade sig fint ;D förutom att
jag fick 2 hack i mitt fkn ben, så fick sy 5 stygn på det ena & idag skl vi bara på återbesök.
Fast måste gå dit igen klockan 15.30 för att det kan vara infekterat, så läkaren skl kolla
noga denna gången , vill nt dirr att mitt ben ska ruttna :oooo !
idag kmr älskling hit, om det nt blir andra planer.. men det tror jag inte :)
nu ska jag äta eller något, vi hörs !

pusss och kram! /amanda ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0