jersey shore (L)

sitter här nyduschad och fresh , har precis tittat ett avsnitt av jersey shore .
älskaälskaälska, ellerhur malin ? ;) jag och malin snackade typ om det hela tiden idag, hahah.
när vi gick ute i regnet, pissblöta blev vi o: vi ska va imån igen, ska till henne klockan 1 ,
och dagen efter är det skola , buhuhuh :( ska ju självklart bli gott och träffa alla igen,
det är många jag nt träffat på hela sommarlovet, men asso.. längtar inte direkt till lektionerna,
proven, BETYG! o: döda mejjj ! & så går ju nt min älskling kvar heller ;( stort minus .
nu ska jag nog titta ett avsnitt till och sen sova , nattinatti §


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jersey shore = BÄST!

Det är det bästa som uppfunnits (; <3

Det kommer bli jättekul (:<3

p.s vi har alltid kul (; <3

pusspåde §

2010-08-22 @ 12:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0