polkagris hjärta mammutt §

älskling,
förlåt för att jag är en idiot ibland,
men du vet att innerst inne älskar jag dej som bara den!
finns inte ord för hur mke du betyder för mej.
Det är alltid du som får mej på bra humör, det är alltid
du som får mig skratta, som får mig le.
När jag är ledsen är det du som kommer till mej, tröstar
mej. Det är det som är så bra med dej, att jag alltid
vet att för vad som än händer, att även ifall vi är världens
ovänner så finns du alltid där för mej, du har alltid en
tröstande famn som man alltid får ligga i.  
Du finns alltid där för mig när jag behöver dig som mest.
Om jag skulle ringa till dej en kväll och behöva din tröst,
så vet jag att jag kan räkna med att du kommer hit till 
och tröstar mej. Du har allt en vän ska ha och när allt
känns skit så är det du som får allt bra! 
Jag vill bara att du ska veta att jag är hemskt ledsen
för allt och att du verkligen betyder , och när jag säger
det så menar jag verkligen det!  Vet inte vart jag hade tagit
vägen här i världen utan dej. Du är inte bara min kusin , utan
också världensbästa!


polkagris hjärta mammutt ;
nu,
imorgon
och föralltid!




Kommentarer
Postat av: Anonym

naw gumman,

gud vad ja älskar dig !

du finns alltid för mig,

och ja finns alltid för mig,

utan dig skulle ja inte existera,

för ja hade försvinnit, någonstans

där ingen vet. Ja älskar dig,

för vår vänskap kan ingen slå,

vi kan bråka,men ja vet att du &

ja alltid kmr bli vänner igen,

tacktacktack,ja älskar dig mest !

♥♥♥♥♥

2010-08-29 @ 21:01:23
Postat av: Anonym

från saga :D

2010-08-29 @ 21:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0