you lost me..

shuue :*
nt hunnit blogga på hela dagen, men har varit ute och sånt!
Idag var det skola som vanligt, det sög. Det som sög mest var att
jag fick SO som elevensval! fattar ni ?? SO i 80 minuter, mgaash!
stack ifrån skolan 13.50 idag, skulle ju till läkarn.. eftersom jag måste
ju dit tydligen 1000000 ggr, får damp :ooo ! men nu var det sista
gången hoppas jag! fick vänta i 50 minuter innan jag fick komma in
också, vilket gjorde att jag blev skitsur! hade redan ont i huvudet,
så vemfan pallar sitta och vänta i 50 minuter, nästan en heeeel fkn
timma ? åååh. När jag äntligen vart klar stack jag hem till pappa och
kanske 10 minuter senare kom min älskling! packade mina väskor,
åt lite och sen stack vi till mummi, för där väntade lille sagisen på oss!
vi stack ut och hade en massa kul som vanligt, heheheh ! :)
ä l s k a r   d e j   s k i t u n g e <3

Nu måste jag öva på spanskan eftersom har typ 1000000 glosor,
PÅ EN FKN DAG! ayaa, ses! pussshajjj :*


Kommentarer
Postat av: Mamutten :D

jag älskar dig också.<3

2010-08-30 @ 21:52:23
URL: http://www.ssaagapilkvist.blogg.se :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0