gooodis <333333333

shuee ! ♥
Idag vaknade jag och älskling seent, 13.45 ;o fast vi gick och la oss typ vid 04.30 efter att ha kollat på film, det blev fjorton suger och sen tittade vi på tv :) Vi fick typ panik igår oxåå för att vi var så sugna på godis ;o && vi hade inga cash.... så vi ringde min mormor och frågade efter 100kr oh det fick vi så vi stack upp till konsum och köpte cola, gooooodis<3 & chips (:  vi är godistroll (a! Idag blir det väl att inte göra så mke, slappa ! kanske drar ut en sväng, vem vet ;) ikväll ska jag till mamma, så då kmr det inte bli lika mke bloggande men ska försöka blogga så mke jag kan! (:

nu ska vi göra nått, vetej vad men ayaa ;)
xoxo
/ amandamäntylä ♥


bild tagen nyss, ser typ nyvaken ut elle ngt ;o
&& jag haaaaar tröja !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0