yaaoo .

hej alla sötisar

har nt skrivit på typ 1000 år känns det som, men har nt haft tid .
har faktikst varit i kosta rätt så mke den senaste tiden & då har jag inte pallat skriva .
Har varit hemma hos mamma nu i nästan 2 veckor & här har jag nästan
inga bilder . Inte så kul & bara lägga in en massa inlägg utan bilder , men så
fåre bli nu ;) på måndag eller något åker jag iväg i 2 veckor . Först drar jag till
värmland, till min pappas släkt som jag inte träffat på ett år nu ;o där stannar
vi i några dagar, 6 typ. Sen drar jag vidare till göteborg & stannar där tills den
6:e augusti , helst vill jag komma hem den 5;e för vill gå på karloscar den 6;e .
men vi får se ;) vetej vad jag ska skriva mera ;p om jag ska skriva det jag gjort
under den tiden jag inte skrivit så blir det typ nya bibeln elle ngt !
så det får räcka med detta .

xoxo / amandamäntylä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0