1 år ♥

Älskling, du vet att det bara är vi två!
femte oktober tvåtusen nio , det har gått ett helt år, sen det blev du och jag i denna värld! Jag fann min kärlek, och jag står nu med dej här. 5 oktober det var då det hände, älskling det var då du och jag blev själsfrende. Det var då du blev den stora delen av mitt liv, det är med dej jag vill spendera min framtid! Jag glömmer aldrig första gången som jag såg dig, riktigt nära. När jag mötte din blick, det var som hjärtat togs ifrån mig. Rena undret att jag träffade just dig, det var världens bästa helg ! du kramade mitt hjärta så det formades perfekt .du höll om mig i kylan så jag slapp stå där helt själv, och fastän det var kallt så kändes allting varmare.För när du såg mig in i ögonen så kändes allt så bra. Den glädjen som jag kände var det jag alltid velat ha, för vi passade perfekt, som den pusselbit som fattas du var så fin, så jag nästan tappa andan. det lyckorus du gav mig var inte bara för en stund, det finns kvar än idag och gör min glädje så enorm. Du har förtrollat mig och du väckte upp min tro, på att kärlek existerar och inte är nått ont. Det går inte att beskriva exakt hur jag känner, för mina känslor bara växer och växer. Första kyssen, tänk att jag hade sån tur att få skapa något med dig och från och med nu, kommer jag inte släppa dig för något i världen. Du är allt jag önskar, du är allt jag vill ha babe.
jag ser bara en framför mig och det är du! 

älskling, jag vill börja med att säga tack! du är mitt ljus över dagen, du är mitt lugn varje natt. du är min livsglädje, du är min medicin. du är min och jag är din, du är hela mitt fucking liv. du är en ängel, ena halvan av min kropp! du är den bästa killen som jag nånsin kunnat fått. du är den jag alltid har önskat att jag haft. du är min styrka att överleva, du ger mig inre kraft. om du bara är en dröm, så låt mig sova då, för jag tror det är det bästa för oss båda två. Om du skulle dö är du rosen på min kista, skulle hålla den vid liv, skulle aldrig låta den vissna. jag är jävligt glad för du är tryggheten jag bär på. att jag aldrig lämnar dig, ja det är något jag svär på. man ska aldrig säga aldrig men jag kommer alltid stanna hos dig. jag ska älska dig tills dagen då jag dör ! jag ber om ursäkt om du tkr att jag hackar på dig ibland, jag lovar i mitt hjärta står det massa lågor i brand och det är lågorna som brinner för det du ger. du tror att du vet vad jag känner, men jag känner så mke mer. utan dig vid min sida baby, så tappar jag min balans.
du är glöden som brinner, du är allt jag ber om !

du är den bästa människan på hela jorden, utan dig skulle allt falla isär, skulle inte kunna leva du är syret i min värld. Du är livsviktig, du får mig att må bra. Jag älskar dig baby, du är ffan allt jag har. Jag kommer aldirg lämna dig eller göra något dumt, för utan dig skulle allt kännas så fkn tomt ! Du är perfekt, har allt en kille ska ha, när allt är skit är det du som får allt bra. Du är den bästa i mitt liv och det kommer du alltid och va. Du är den bästa jag har, dig kan man lita på, du finns här varje dag. När jag är ledsen är det du som ger mig tröst. Vad fan vore jag utan dig ? Du ska veta att du är så fucking underbar så det går inte att beskriva. Alla dagar och skratt jag fått av dig, jag vill tacka dig kkoen för allt du gjort för mig. Du är den bästa jag har, mitt liv, mitt allt. Såutan dig skulle allt vara kallt. Vårat äktenskap är det starkaste som finns och att du är underbar hoppas jag ffan att du minns !

femte oktober tvåtusen nio ;
vi ska ta varandras händer och minnas denna dag och förstå för vad som än händer är det alltid du och jag.

Du har fått mig börja drömma om nått som aldrig kan bli sant, du har fått mig falla ner och sätta hjärtat i brand. Du har fått mig att tänka till lite grann och du har fått mig att bli kär och det är du som är han. Han som jag tänker på jämt och hela tiden, jag vill bara vara med dig och slippa leva själv i skiten. För du lyser upp min dag, starkare än solen och jag lovar och svär du är finast här på jorden. Och när jag ser dig , då känns det underbart, ditt leende får mig skratta, glömma det som inte varit bra. Du&jag det är drömmen för mig. Jag skulle ge vad som helst för att få vara med dig föralltid, och då menar jag verkligen vad som helst. För du är allt för mig och jag vill aldrig tappa dig. Jag vill ha dig föralltid, och jag vill att du ska vara min. Och även om du inte vill, så kommer jag vara din. För du är den ända som fått mig må så jävla bra, mina drömmar om dig baby, dom har jag varje dag. Utan dig , vart skulle jag ta vägen ? du är den som får mig fortsätta färden. Utan dig i mitt liv, då hade det bara varit slöseri med tid. Du får mit skratta, du får mig alltid le. Utan dig , vad hade här i världen funnits kvar att se ? du tände ljuset som alltid varit släckt, allting med dig baby.. känns helt perfekt! Du är den ända killen jag vill ha, & förevigt kommer du längst in i mitt hjärta stanna. För du är luften som jag andas. Det är bara du som har mitt hjärta i din hand. Det är bara du som har fått mig känna som jag kan , för varje gång jag blundar så finns du där med. Och varje gång jag ser dig, så gungar min värld. Jag har nu funnit, det som försvunnit, det som jag då aldrig trodde jag skulle få. Men nu är du här och har lagat min själ,
jag kommer aldrig någonsin låta dig gå..

Allt jag önskar är att få ha dig i min närhet, det växte upp en sak hos mig som kallas kärlek. Jag är kär i dig, bara du. Aldrig förr har nån fått mig känna som du. Vill ha dig tätt intill, vill alltid ha dig nära. Jag kallar dig för mig och det kommer jag alltid att göra. Du är så fin på alla sätt! Koen, du ska veta att med dig känns det rätt! Ingen annan är så bra som du, och får jag välja blir det jag och du, ända tills vi dör . Det finns inget tvivel på att du inte skulle va rätt, du ger mig fjärilar i magen och allting känns så rätt.

Jag kan inte fatta att det redan har gått ett helt fucking år, 12 hela fucking månader! Det är helt sjukt! Men som man säger; tiden går fort när man har roligt. Det stämmer, jag har alltid kul med dej. Och det är klart att vi ibland har det jobbigt, men det ska inte få förstöra det vi har. För det vi har, är allt jag har. 1år & flera blir det!

Jag älskar dej mest av allt andreas silva koen eijkelenboom (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0