101013 ♥

tjaaaaaa ppl ;*
sov hos min älskling igår, mycke myyys!
mådde rättså bra faktiskt, vi tittade på tv tills klockan 03.00 kanske & sen gick vi och la oss vid 04.00 typ.
Jag vaknade av att jag hörde något som var i rummet, och ni kan inte gissa vad det var :o:o
en fågel, jag blev sketrädd & typ ba; aaaa, en fågel & så gömde jag mej under täcket så fick koen gå
upp och ta ut den. Sen somnade jag om & då vaknade jag av samma ljud och så hade det flugit in igen,
hahahha ;o när han tagit ut den denna gången så somnade vi om igen & så vaknade vi vid 14.00 (aaa)
Idag mådde jag faktiskt myckebra, bara lite ont i halsen men det börjar ju gå över eftersom jag fått
medicin nu, har halsfluss :( min hals är bög! men aja , men sen när jag kom hem började jag må sämre
& nu har jag feber igen, lycckat! Blir nog inte skolan förens måndag trorjag. Börjar bli rättså tråkigt att
vara hemma nu, har varit hemma hela veckan & så ska jag vara hemma imon, går nog till skolan på
fredag ialf.

Nu har jag inte så mke mera och säga, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0