Cause all the bullshit, it made me strong motherfucker

oooomg , fettont i huvudet så jag dör, seriöst jag tror det sprängs snart!
Dagen idag var skit, pallar inte berätta varför för det har ni egentligen inget med oh göra.
Ska snart börja på en ny header om jag orkar, annars sätter jag mej nog framför
tv;n en stund och kanske pluggar ? nej det orkar jag inte. Påtal om plugg, fick
mina omdömen idag & dom var väl bra.. var ialf godkänd i allt, fast fick inte pappret
med gympan ? så där vet jag inte.  & så är jag omogen :)!

Nääääee, nu orkar jag inte sitta här oh berätta om mitt ointressanta liv , puss ♥



I could pick the world up and drop it on your fucking head 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0