DESPERATA HEMMAFRUAR ELLER JERSEY SHORE ?

sitter här och proppar i mej massor av mat, är ashungrig !
eller var. Det ända jag ätit på hela dan var några äppelbitar och lite kiwi, inget annat !
svinäcklig mat ju. Jag sket i konfan idag med, jag har slutat.. orkar verkligen inte med
det ;o vill ju kunna träffa älskling på onsdagar. Hade spanska prov idag med, det gick
verkligen skit. hehehehehe! men hade ju inte varit där ;s Efter skolan följde jag med
älskling till vc för han är sjuk :( han har inflamation i halsen & öroninflamation,
stackarn, krya på dej babe<3 Efter det stack vi hem till pappa , la oss i sängen och
så somnade vi. Nu är han borta, och jag saknar honom redan... men aja, överlever
nog. Ska nog titta på ett avsnitt desperata hemmafruar eller jersey shore ?, hmmmm...
svårt att bestämma.

Aja, puss så länge




Kommentarer
Postat av: Mali

Du vet vad jag tycker haha (: <3

JERSEY SHORE ! <3

2010-10-20 @ 20:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0