godmorgon sötnosar! ♥
sitter här i soffan som jag och älskling bar ut igår när vi skulle kolla film.
Älskling är ute i köket och fixar mackor & så tänkte jag passa på att skriva
ett inlägg. Igår såg jag världens läskigaste film & då skojar inte jag , trodde
jag skulle dö. Jag satt och höll för öronen och typ blundade, hahah (a)
men den var bra, somnade typ några minuter fast missade inget spc. Ikväll
ska jag och älskling åka till växjö, vi tar bussen in 16.45. Vi ska käka & gå
på bio, 7kt mysigt ska det bli. Vi kommer hem runt 23.00 så kommer nog inte
blogga mera ikväll. Men vi hörs på söndag eller något, pusss :*


trailern på filmen vi såg paranormal activity .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0