FRANK'S ♥

Det är först nu som jag mår lite bättre faktiskt, innan har jag varit hur hängig som helst,
men nu kan jag ialf sitta upp. Min hals är heeeelt fucked up idag, kan inte ens svälja mitt
egna spott.. så jag får sitta och spotta i en liten mugg hela tiden, så jävla ont har jag !
Har en tid hos doktorn klockan 15.55, hoppas jag bara inte får sitta där i flera timmar för
det pallar jag inte. Har hög feber idag med, men nu har den nog sjunkit eftersom jag har
tagit en ipren, ipren är verkligen räddarN! Har inte kunnat äta, eller ens knappt kunnat
dricka något idag, min hals är sämre idag än igår & det är nt bra. Men jag har ialf precis
tagit en dusch, så nu känner jag mej lite fräschare. Duschade i kallt vatten för jag var
så jääävla varm så jag ärligt trodde jag skulle dö ;o! Nu sitter jag här & försöker få i mig
min frank's energidryck som jag fick av pappa igår, fast det går inte så bra.

Jag skriver nog inte mera idag för jag kommer nog inte orka, ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0