I RYMDEN FINNS INGA KÄNSLOR

hej, sjuk idag!
vaknade med hur ont i halsen som helst & över 39 graders feber, nt gott!
Kvällen igår var bra som jag visste att den skulle bli. Jag och älskling tog bussen
16.45 till växjö, när vi kom fram gick vi till bion och hämtade ut biljetterna så
vi hade det gjort & sen gick vi till la gondola och åt. Maten var jättegod & jag
blev proppmätt ;o vi stack till konsum , köpte dricka & sen till bion. Filmen var
jättebra & rolig som jag trodde (: Vi missade dock bussen efter så koen´s föräldrar
hämtade oss vid kl.22.00 & så åkte vi hem till mej.

|  Tack så mycket för kvällen
älskling, den var hur mysig som helst & våran ettårs dag kunde inte firats bättre,
jag älskar dej mest! ♥ 
|

Idag har jag bara legat framför tv;n hela dagen, det är först nu jag mår bättre.
Har tagit en ipren och det hjälpte verkligen. Febern har sjunkit och halsen är
mycket bättre! Blir ingen skola för mig imon, blir att stanna hemma.
Jag skriver kanske mera sen, pussss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0