jag ska typ vara duktig ?

tjaaaaa ♥
inte så bra på att blogga nu längre , men det är bara för att jag ogillar denna
dator och har inga bilder här. Blir nog bättre när internetet funkar hos pappa
igen, vi får väl la hoppas ;) Dagen idag har spenderats med min älskling , fettnays
som vanligt. Han tog bussen senare idag, 19.55 (A) så jag var very happy !
Nu måste jag faktiskt sätta mej och läsa lite so, även ifall det är emot mina önskningar.
JAG VILL NT! :(:(:( okejj.. måste faktiskt. Så nu blir det att stänga av musiken,
logga ut från msn & sätta mej i rummet och läsa, nays.. eller nt.

men nu ska jag vara duktig och läsa den jävla skit so;n !
puss & godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0