p0lis , p0lis , p0tatisgri$ :)

nu sitter jag här och har precis fixat mej! :)
vi vaknade runt 09.30 och efter att vi legat i sängen
i typ en halv timma hoppade jag in i duschen , medans
saga satt vid datorn. Älskling åkte till växjö klockan
09.30 typ, fast han kommer tillbaka sen .
Idag blir det kyrkan, vi ska sitta i kassan och ge biljetter !
orkar inte egentligen, men bättre än att gå på nån
gudstjänst.

&&&& dagen / kvällen igår var askalas 8) §
thankkksss guysss (L) love you!

Nu ska jag sätta in mitt löshår i sagas hår, pussshejjj :*


hehehe, lockigt hår ;o
nt hunnit platta det än.
<3sagaärsötast!


Kommentarer
Postat av: SAGA-THE-SAGGER

saga älskar amanda <3.

2010-10-03 @ 11:22:51
URL: http://ssaagapilkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0