kkkonfa

nu kan jag berätta lite om min dag idag, eller finns inte så mycket att berätta men..
det var som vanligt skola idag , började 10.20 (a) vilket är värsta niiice, för då räcker
det med att jag stiger upp 08.40 & då är jag typ ändå klar i en halvtimma .
Skoldagen gick rättså snabbt faktiskt, och det var ju gitt ;)
efter skolan blev det kyrkan, och det hade jag helt glömt bort. Vi var alla denna
gången, både skruv, kosta, hovmantorp & lessebo då.. så vi var rättså många.
Vi gjorde nån tråkig lek och nån bibel sak. ;d Slutade vid 17.00 ungefär & då stack
jag direkt hem och satte mej vid datorn en stund och sen satte jag mej vid tv;n tills nu.

Nu ska jag nog titta på ett avsnitt desperate housewives och sen sova . ♥


ta mej, håll om mej & säg att du stannar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0