♥ Dag 2 - min första kyss

Dag 2 – Min första kyss 
Dag 3 – En rolig kväll
Dag 4 – Det här stör mig
Dag 5 – En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig
Dag 6 – Ett dröm förhållande
Dag 7 – Min bästa vän
Dag 8 – Ett pinsamt minne
Dag 9 – Det här saknar jag
Dag 10 – Mina ambitioner
Dag 11 – En sak jag ska göra innan jag blir 30
Dag 12 – Det här är jag beroende utav
Dag 13 – Det här saknar jag
Dag 14 – Dessa killar faller jag för
Dag 15 – Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför
Dag 16 – Det här får mig att gråta
Dag 17 – Någon jag ser upp till
Dag 18 – Min dröm kille
Dag 19 - I min handväska
Dag 20 - Mitt favorit minne
Dag 21 - Min värsta rädsla
Dag 22 - Min högst önskan
Dag 23 - Min favortiplats

hmm, asso jag tycker inte direkt att det jag haft innan koen
räknas som nån "kyss" de har varit mer som en puss...
& helst inget jag vill snacka om faktiskt !
Så jag säger att min första kyss var den 2 oktober 2009.
Jag och saga hade åkt hem till koen för att det skl va "fest"
där typ. Vi ljög för våra föräldrar och sa inte vart vi skulle.
Jag kommer ihåg våran första kyss väl... vi satt på hans
sängkant & sen böjde han sej framåt och kysste mej (a)
ngt jag aldrig kommer glömma !
Tycker inte att den kunde varit mer perfekt.
Var ju med en person jag faktiskt gillade jättemke & som jag
faktiskt idag ääälskar sjukt mke !
ångrar inte en sekund av den efterson den kunde inte varit bättre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0