♥ 'Cause all this bullshit, it made me strong motherfucker!

"Kärlekens dörr är svår att öppna och svår att stänga."

sååja, hemma från moa igen & helt pigg så kan nt gå och lägga mej igen..:( Vi vaknade vid 08.00 för vi har ju sovmorgon idag men ja stack inte te skolan för att vi har mattedag & det orkar jag verkligen inte. Men ska nog sticka te slöjden om jag orkar fixa mej ohså. Igår kväll va nice ! vi snackade för de mesta, kollade film & sånt mys ;* älskar er cheeyer!♥ Är hemma själv hela dan och det suger, va ska man göra liksom ? igår vare ju chill för jag sov te ett och min syrra va hemma, men nu vaknade jag ju åtta och är ensam......aya. Idag blire moa&syster. Fårse vad vi hittar på. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0