♥ For all of the people who talk about me and think it's effecting me... it's alright... i just sit back and think to myself...damn, i've got myself a fanclub.

stack en stund te mamma för att jag skulle sitta lite vid datorn (a hade sjukt tråkigt. Idag hade man sovmorgon vilket man egentligen nt har, men vi skulle ta tåget te kalmar klockan typ halv nio. Vi var på nått museum, grymt tråkigt. Efter det fick vi lite mer än 2 timmars rast så vi fick göra vad vi ville. Vi stack te donkan och åt lite, sen var jag och saga ute en sväng, gick in i gallerian, ut, in, ut in o.sv. Grymt tråkig dag faktiskt! Vi tog tåget hem klockan tre och var hemma runt fyra. När jag kom hem bytte jag om och lite så sen stack jag och träffade koen en stund. Efter det gick jag hem och åt, sen stack ja te mamma. Kommer gå hem runt tio tiden kanske, och då ska jag duscha & sen sova för jag är grymt trött. Ont i huvudet&ögonen har jag med. Nu är det bara 2 dagar kvar te skolavslutningen, TAGGA!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0