♥ har försökt att glömma, har försökt att förstå. Men har insett att jag älskar dig, det kommer alltid vara så!


Skillad med feber dagen innan skolavslutningen! fan vad dåligt jag mår assså....:( min hals, ögon&nästa kliar sönder, mitt huve typ sprängs & så är jag för jävla förskyld. AOUTCH! Men spelar ingen roll hur dåligt jag mår imon, tänker iaf gå på skolavslutningen. Jag har iaf bestämt mej vad jag ska ha på mej, en rosa klänning blir det iår. Rätt söt tkr ja. När jag stack ifrån mami igår stack jag och syster nt hem utan vi stacl te Liban. Där drack vi massa te & åt bullar. Vi gick hem 00.30 ungefär och va hemma typ 00.40. Då gick jag och la mej men kunde verkligen inte sova, så idag på morgonen försov jag mej te 07.20 och jag brukar stiga upp 06.00, snacka om att jag hade brott! Men jag hann, duktig som jag är. Skolan var väl chill! Matte första, sen gympa och då skulle vi upp te sjön och spela brännboll&fotboll. Jag var nt me så jag tog tiden på brännbollen. Sen skulle vi bara städa våra skåp och så gick jag hem för jag nt pallade dra upp te sjön igen och göra lekar. När man kom hem ringer mamma och säger att jag ska stänga alla fönster & att jag nt får gå ut för att nån giftig gas läckt ut här och så hade tydligen några skadats och behövt åka te sjukhuset ;O så jag gjorde som hon sa och stannade inne hela dagen och drog inte ut förens nu på kvällen. Nu måste jag snart hem innan jag typ svimmar eller nått. Vetej om jag skriver imorgon, fårse. puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0