♥ I wish I could fly to the top of the mountains

precis käkat en grillad kycklinghamburgare & jag kan säga att den satt fint i min lilla mage :D Har bestämt mej för att inte gå ut idag, isåfall måste ja lix duscha och sånt eftersom mitt hår är helt fuckat efter att ja haft hårspray och när det blev blött efter regnet innan. Har inte gjort så mke mera idag, laddat ner en massa nya låtar som ja ska lägga in i min mp4. Så grymt trött på alla mina gamla ! Justeeeeeee, mitt rum va nt och leka me asså ;O shiiiiiet va stökigt de va. Men har iaf dammsugit, dammat & skurat de nu oxå så nu e de fint. Fast undra hur länge......va väl allt för nu. ha de braaaaaaaaa puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0