♥ I'm a nobody, nobody is perfect, therefore I'm perfect.

tjooohooo va blöt jag är !! Vaknade vid 14.00 och såg att jag fått ett sms om att mina gratissms är slut....då fick jag panik och var tvungen att dra te konsum och fylla på me en gång eftersom ja nt visste hur länge affären va öppen idag. Slängde på mej ett par shorts, linne&adidas tröja och stack ut OSMINKAD & allt. Fick me mej syster oxå. Vi gick och fyllde på, köpte lite godis sen när vi skulle gå kom montaser så vi var ute ett tag me han & sen börjar det givetvis ösregna när vi är påväg hem. Nu sitter jag  här och mitt hår droppar svart vatten & MÅÅÅÅÅSTE städa rummet....:( skriver sen, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0