♥ In three words I can sum up everything I've learned about life. It goes on.

vakeeeeeen eller okej, jag vaknade vid klockan 13.00 idag vilket är framsteg ! Gick och la mej 03.00 igår, fast låg och vände och vred på mej i flera timmar innan jag kunde somna. Tänkte på en massa och min tinnitus gjorde mej halvt galen. jajjja. Idag när jag vaknade fixade jag mej direkt, sen gick jag ut en liten sväng i den otroligt sköna sommarvädret. Nu sitter jag här och ska snart äta frukost. På sommarlovet blir det alltid sena frukostar, haha. Idag blire nog ba att va hemma och chilla sen på kvällen drar ja nog ut me t-bag&iva NICE! de var väl allt för nu antar ja pussss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0