♥ kiss me, k-k-k-iss me!

Sitter i datasalen nu, har so. Är klar med att så kan göra vad jag vill. Awesome as hell! Hade precis ett äckligt matteprov som gick rent ut sagt skit. Vi fick ha matteboken & miniräknare men det gjorde ingen skillnad, fortfarande svårt ;) men betygen är redan satta och jag är godkänd så det provet spelar inte så mycket roll. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra efter skolan. Jag ska iaf te pappa och sen vetja inte mer, får se. Stannar kanske hemma resten av dagen, sjukt trött. Ingen nyhet va ? Nu har jag ingenting mera och skriva & ingenting att göra heller för den delen. Skriver inte mera på denna veckan, ha de bra! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0