♥ @majas place!

sitter hemma hos maja med nina nu igen & gör typ ingenting. Vi är lite för sega idag för att göra nånting. Igår var väl nice. HAHA! Vaknade runt 11 idag och sen stack jag te maja, där var nina&nicole. Vi gick ut med majas hund en liten runda, sen stack vi hem te maja och segade. Vi var så jävla sugna på fetmat så jag,maja&nina stack te pizzerian och beställde 2 tallrikar pommer. YUMMIE! efter det stack vi te macken och köpte energidricka&godiiiiiiiiis. Idag har jag inte fixat mig eller nånting och tänker absolut inte göra det heller, orkar inte. Men ska inte ut eller nått heller, bara när jag går hem men då tar jag på mej brillorna. Ikväll blir det att sovasovasova! puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0