♥ Nattbloggning @ majasplace

Sitter hemma hos Maja nu och kollar tv. mina ben är lite smått isbitar efter att ha varit ute i bara shorts i denna kyla. Inatt slaggar jag här med Maja och ninis, vi kommer nog somna som stockar när vi väl lagt oss i sängarna och typ aldrig vakna upp imorgon. Så sega som vi varit idag! Vi har typ varit soffpotatisar hela daaaaaan. Inte gjort så mycke mera än legat i soffan. Eller jo, vi var ju på pizzan, sen var vi ute en sväng när vi skuööe till affären och köpa hamburgare, läsk och chips till våran nattmat, hehe! Jag är så jääääävla trött och det känns som om jag kommer somna vilken minut som helst. Imorgon ska jag hem och då kommer jag förmodligen blogga mera! :) ha en nice natt för det kommer jag ha med mina friiiiiiends! Pussssshej, godnatti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0