♥ SOMMARLOV !!!!

Nu är det äntligen sommarlov! gråter nästan glädjetårar, nämen...kommer faktiskt sakna vissa, men vi ses efter sommaren om nt innan :D nååå, va ska alla göra i sommar då ? Jag ska ba ta de lugnt, dra te gbg&öland typ, chilla me kompisar o.sv. Känner att detta lovet kommer bli underbart, fast gillade förra året me.....men aja. Skolavslutningen hölls i kyrkan klockan nio. Vi sjöng lite och så snackade rektorerna, delade ut priser och lite så. Sen stack vi te skolan och hade lite avslutning i klassrummen. Vi fick våra betyg! Kan faktiskt säga att jag är rätt nöjd, hade gärna velat ha högre men ska jobba hårdare i 9an. Idag är jag nt helt pigg, samma som igår + att jag har ont i halsen&mina fötter efter mina skor ;O Ska nog dra te pappa snart för att lägga mej i soffan och kolla lite tv och sen sova. På måndag drar ja te mami och då blir det normal uppdatering. pusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0