♥ tears are words a heart can't tell


inte bloggat på hela dan idag & nt igår heller. Igår bestämde jag mej för att dra te stan när det var en kvart kvar innan bussen gick. Jag och syster skyndade oss ner te busshållplatsen. I stan köpte jag lite saker. B.la hårfärg, puder, hårspray, ett par skor & ett linne. Linnet hann jag nt prova, så jag tycker inte om det. Ska nog lämna tillbaka det elle nått. Vi tog bussen hem 16.52 & när jag kom hem gick jag ut och träffade koen en sväng sen senare på kvällen stack ja och syster te papi. Vi var där lite, kollade tv och sånt sen gick vi te Dunya. Vi var bara där i kanske en timma för vi var för trötta så vi gick hem och kollade lite på en film som var på tv tills vi somnade. Idag vaknade jag klockan ett. Jag steg upp, fixade mej och sen stack vi te Dunya för att säga hejdå te Hanna&Nafisa som ska åka tillbaka te danmark idag. Direkt efter det stack vi te papi för vi skulle äta midsommar mat & sova här. Maten satt fint & te efterrätt blev de jordgubbar&glasss. GOOOOOTTTT! Har nt gjort så mke mera än det idag. Jo, jag stack ut en liten sväng och träffade en person och kanske göre igen lite senare, får se om jag orkar. Nu ska jag ut me syster. puss ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0