♥ The best thing I never had.

godmorgon! vaknade typ precis och jag har precis ätit massa kåååv nu. Igårkväll var riktigt nice ! Jag mötte malin och moa vid sju tiden sen gick vi och mötte dom andra. Vi stack te affären och sen satte vi oss för att vänta på Klara. När hon kommit vid åtta tiden så stack vi te festen. Till en början bara satt alla ner men sen blev det mke roligare. Vid 00.30 hade de flesta gått, så då stack jag med hem. När jag var påväg hem kommer polisen så jag typ vänder, går och hoppar upp på ballkongen istället ;) Jag snackade lite me mama, sen gick jag och la mej. Men jag vaknade typ vid 04.00 av att jag hade skitont i magen så var tvungen att stiga upp och ta två tabletter och efter en timme gick det typ över och då kunde jag sova igen. Nu ska jag snart hoppa in i duschen och fixa te mej lite sen får jag se vad jag hittar på. Tack för kvällen igår alla & grattis sulle! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0