♥ things I want in a relationship: Eyes that wont cry, lips than wont lie, and love that wont die.


(har typ bara bilder ifrån den dan på denna dator)
ooooooh, varit borta hela dagen & jag som sa att jag skulle stanna hemma och vila.....se hur det gick med det! Jag har iaf haft en bra dag tsm med min syster. Vi gick först ut och sen stack vi upp te några tjejer Hanna&Nafisa. Vi var där med dom ett bra tag sen stack vi te sjön och badade. Eller iaf jag, nafisa & hanna. Det var inte så kallt faktiskt, utan det blev det sen när man hade varit uppe en stund. Vi stack tillbaka te deras lägenhet och då hade det kommit en massa andra killar typ. Vi åt popcorn, spelade kortspel & åt bullar typ. GOTT! sen blev det så sent att vi ville gå hem och jag var tvungen att duscha eftersom vattnet är inte direkt rent. :) Nu när jag varit hemma har jag bara duschat & snart ska jag sova. Vet itne om jag skriver på hela nästa vecka för är hon pappa. puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0