♥ If he want's some pussy it's big no-no, I only fuck with bad bitches, no homo!


Idag är jag sjuktseg, ont i halsen & huvudet. Känns som om min kropp inte orkar göra någonting ;O sen sticker min svanskota ut typ en meter, så jävla svullen är den. Undra varför........;) Igår stack jag te ok & fyllde på internetet så kan sitta vid datorn nu iaf, & det är gött! Har jag nånting att göra idag iaf. Igår var det ju sista dagen i skolan denna veckan, skönare än skönast! Hade bara slöjd & no för hela förmiddan var vi i kosta och typ kollade glas & sånt skit. Efter skolan stack jag hem, gjorde inte så mycket. Sen smsade jag moa & frågade om hon ville hänga med till OK så jag kunde fylla på internetet. Det ville hon. Vi köpte det & sen satte vi oss utanför mej och snackade ett tag, sen stack vi hem. Hemma fixade jag mig lite och sen stack jag och mötte malin. Vi gick te bikupan där vi mötte b.la maja. 6;orna & 7;orna hade disco, haha. Vi gick lite in och ut därifrån men för det mesta var vi ute. Sov hos mami inatt för orkade inte gå hem te pappa. Skön kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0