♥ What all is left for me to do is keep on dreaming of you


Jag är nt frisk än och idag mår jag värre än vad jag gjort igår. När jag vaknade idag vid ett tiden så kunde jag knappt prata, var för jävla hes & förskyld. Men jag orkade iaf pallra mej iväg te mamma så jag kunde sitta vid datorn. Har precis ätit chokladbollar så jag är asmätt. Sitter och kikar runt lite på kläder, ska förmodligen te stan nästa helg. Får se om jag orkar (: Idag blir det bara att vara hemma och kolla film hela dagen, orkar verkligen inget annat. Igår stack jag och syster ut & då var vi med montaser&muhammed en stund. Vi stack te fg en stund sen hem igen. Senare på kvällen rund elva hade vi astråkigt så vi stack ut igen & då gick vi hem te liban och drack kaffe, snackade och så. Vi gick hem vid ett ungefär. När vi kom hem satte vi på en skräckfilm, fast jag såg bara runt 5 min för jag var så trött så jag somnade. Tur det för syster sa att den var asläskig ;) Det var väl allt jag hade och skriva. Får se när jag drar te pappa igen, får se om jag i överhuvudtaget orkar. Men ha det bra, så skriver jag nån annan dag, förmodligen imon puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0