♥ what you don't see with your eyes, don't invent with your mouth!


"Kärleken har en behaglig början, men ett svårt slut."

Har inte bloggat förens nu för direkt efter att jag kommit hem från skolan vid tolv tiden så åt jag eftersom det var sån jävla tattig mat i skolan idag och så satte jag mej framför tv;n tills nu. Suttit där några timmar, men jag kan ju inte hjälpa att det var bombat me en massa bra program! :D Fick reda på att jag inte är godkänd i spanska idag oxå, WOOOHO! Nu ska jag snart äta middag, thaaanks god! håller på att typ dö av hunger...lyssnar på musik gör jag oxå, just nu på chris brown<3 Blir nog att lägga mej tidigt idag så att jag orkar med skolan imon, har fettont i huvudet&nacken. Får ta en tablett så de går över. Matdax, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0