♥ You don't have to like me, I'm not a Facebook status.


Det går inte en dag där du inte finns i tankarna

gick hem tidigare ifrån skolan idag för jag orkade verkligen inte gå på jävla skit e-val. Svenska där man endå bara sitter och glor hela tin. Har precis ätit och ska om en kvart sätta mej framför tv;n & kolla på gossip girl. Jag känner verkligen att jag kommer somna...och det får jag inte för pappa kommer hit sen efter träningen och så ska vi gå tsm te honom sen. Haft nått äckligt svenskatest idag, svarade typ inte på en enda fråga. Orkade verkligen inte! Idag har jag varit sjuuuuukttrött. Knappt orkar fixa mej elle nånting. Hyfsat fint väder idag me. Kunde varit lite varmare, fryser nästan lite med bara ett par shorts & ett linne. Nu finns det väl inte så mke mer och sä. Hörs nästa vecka, ciao! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0