♥ You've got enemies? Good. That means you actually stood up for something in your life

kom hem för kanske en timma sen. Riktigt skönt faktiskt! Så sjukt trött efter denna helg för har fått gå upp tidigt varenda dag och är inte direkt van vid att stiga upp tidigt på en HELG ?! menmen.. en vecka kvar & sen är det ju somsagt skolavslutning!!! Försöker välja mellan två klänningar.....den jag hade förra året elle en annan blåvit typ ? hmmm..svårt! En hel helg utan smink känns oxå underbart. :) Idag ska jag nt göra ett skit för har verkligen inte ork, och måste vila om jag ska orka med skolan imorgon. Jag skriver mera senare för nu ska jag lägga mej på soffan och kolla tv/sova. Pusssss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0