♥ dansuppvisning

har precis kommit hem från folkan där dansuppvisningen var. Jag gick ifrån mej runt 16.20 för att jag skulle möta malin och simon vid stallet sen cyklade vi te folkan. Dansuppvisningen var rätt bra tycker jag, fast jag var svintörstig & så var det så jävla varmt att man fick typ skitont i huvudet. Nu är jag iaf hemma, ska dra te pappa sen ikväll för att moa & jag ska sova där. Pappa är inte hemma så vi är själva & de kommer bli nice. Vi kommer säkert dra ut eller så stannar vi bara inne och kollar film eller ngt. Nu ska jag ta och fixa mitt hår eftersom jag duschade innan jag stack så hann typ inte fixa det. ciao :D

Kommentarer
Postat av: moa'

det blir massa nice sötnos

<3

2011-05-14 @ 20:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0