♥ every dream begins by taking one step


WOW, äntligen har datorn slutat cepa sej ! Sitter här med solen i ögonen och dunkar musik som vanligt. Har precis käkat så ont i magen har jag oxå. Kan inte äta lagom, alltid för mke, hehe. Idag är det onsdag, jag älskar onsdagar ! Sovmorgon hur skönt som helst. Stack och mötte moa som vanligt varje dag & sen var det ingen so utan vi snackade med skolsköterskan istället. Sen hade vi inte spanska heller för rita var typ inte där så vi var med sv-eng gruppen ist och kollade nån tråkig film, eller jag & maja höll på med annat så kollade inte ett skit på den. ;) Efter maten stack jag, maja & saga te affären & jag fyllde på min älskade mobil så nu har jag gratissms igen :D fritt fram och smsa ! Slöjd hade jag med. Den värsta slöjdlektionen ever. Skulle göra klart mina jävla jeansshorts med marie-louise vägrade hjälpa mej så jag sket i det och tog hem dom iaf. Maskinen krabbade och dom 2 timmarna kändes som seriöst 2 år. Sen var det NO och då satt jag och moa och skrev om preventivmedel, intressant va ? Efter skolan stack jag hem, åt, kollade O.C & sen kollade jag Take the lead. Den var faktiskt awesome ! en dansfilm äre. Nu måste jag göra min NO !

XOXO
/ mandy ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0