♥ förvirrad ashell


heellluu ! idag har det varit en soft dag eftersom jag slutade 11.30 som jag gör varannan torsdag när jag inte har hemkunskap. Hade bara 3 lektioner. Matte, so & gympa. På gympan hade vi origentering, det gick bra för oss moa & saga.. eller vad säger ni ? ;) haha. Vi gick lite vilse så vi missade två kontroller men mats dödade oss inte som tur väl var. När jag slutat så stannade jag ett tag i skolan, jag, saga & maja satt i matsalen ett tag. Tillslut var det bara vi 3 som satt där, haha. Mobbat. Sen gick jag hem. När jag kom hem la jag mej på soffan & somnade såklart. Och när jag vaknade var jag helt förvirrad. Klockan var 15.00 & jag trodde att det var imorgon. Jag trodde seriöst jag sovit tills klockan 15.00 imorgon. pucko. När jag vaknade kollade jag ett avsnitt av oc & sen läste jag ut min gossip girl bok, blir att låna en ny imorgon tror jag. Nu ska jag snart äta & så måste jag plugga lite matte inför imorgon efter som det är prov. sug. PUSSSSHEJ ! :D ♥

Kommentarer
Postat av: moa'

Vi är bäst på att orientera, :D <3

2011-05-14 @ 20:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0