♥ goodmorning sunshine

godmorgon ! :D har precis vaknat, eller jag låg i sängen en halvtimma innan jag steg upp. Somnade på soffan inatt, vaknade klockan åtta av att jag var för jävla pissig så var tvungen att stiga upp och gå på toa och samtidigt gick jag och la mej i sängen istället. Somnade runt två inatt. Låg och kollade lite tv, smsade och sånt. Idag blir det att kolla dansuppvisning med moa & malin. Sen ikväll sover moa över hos mooooi ♥ det kommer nog bli nice som alltid. Funderar på om jag ska hoppa in i duschen elle om jag ska duscha ikväll ? Måste iaf äta & fixa mej fast det gör jag nog senare. Jag skriver förmodligen mera senare, annars skriver jag imorgon. pussss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0