♥ got my middle finger up, you know what ? I don't give a fuck!


sitter här och lyssnar på musik och har precis rättat mina recensioner för att jag lömde skriva vad jag tyckte om böckerna, hehe. Har inte haft internet på hela dagen för att det var helt cpe. Men sen kom det tillbaka och då satt jag och kollade på tv. Älskar söndagar! Både hell cats & gossip girl<3 Idag är jag somsagt friskt så det blir skola för mig imorgon. Denna veckan blir sjukt chill, går bara måndag, tisdag, onsdag & på onsdag ska vi typ te växjö & kosta så blir nog inte så många lektioner då heller. :D kan knappt bli bättre. Nu ska jag läsa lite sex&samlevnad, sen lägga mej och kolla tv tills jag somnar. pussen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0