♥ I could fuck the world and make it cum hard!


har ont i huvudet & halsen, men har tagit en tablett så får hoppas det hjälper. Lite smått sur är jag oxå, min pappa skulle lämna pengar te mej men det glömde han givetvis. -.-' Ikväll blir det somsagt moa, vet inte när hon kommer. Ska iaf nog gå och lägga mej och vila en stund innan hon kommer. Mår ju inte så bra just nu. Dagen i skolan idag var lång & rätt dryg. Hade matte första timmen och där gjorde jag inte ett skit, orkade verkligen inte. Efter matten var det engelska & då var vi ju i datasalen och skulle skriva om en låt som jag och saga sedan redovisade om, gick väl bra ! På fredagar har vi det värsta ämnet som finns, BILD. Verkligen tråkigt och sjukt onödigt. Idag skulle vi sitta och göra en massa pluttar i olika motiv, jätteroligt verkligen. Sista lektionerna var NO. och då hade vi nån jävla kondom-labb, haha. intressant! Slutade 14.25 och precis då började det givetvis ösregna. Så fick gå hem i ösregnet och va typ som en blöt katt när jag kom hem. Nu har jag satt på mej myskläderna och sitter bara här och chillar me bra musica ! ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0