♥ im a bad bitch, im a cunt. And will kick that hoe, punt!


då har man gått och blivit sjuk oxå. Har ont i halsen och feber, fan vad kul! -.- Moa skulle sovit hos mig idag med egentligen men nu blir det ju inte så. Igår var det iaf nice :) vi möttes och gick tillsammans hem till mej och då kollade vi typ på film. Sen kommer robert helt plötsligt och han stannar ett litet tag tills jag och moa följer honom till bibblan typ. När vi gjort det gick vi in igen och kollade på en film till & typ åt. Vi somnade under den filmen och vaknade typ klockan 03.00 & då gick vi och la oss. Idag på morgonen vaknade jag av att jag mådde skit! Tog febern och så stod den på 39 grader. Varför ska jag bli sjuk hela tiden ? Jag och moa kollade iaf nån dålig film idag på morgonen och sen stack hon hem & jag stack till mamma. Idag har jag typ bara sovit & kollat på tv. Nu har jag tagit en tablett så mår lite bättre. Nu ska jag försöka få ner lite mat och gå och kolla på klassträffen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0