♥ jag har trillat dit, jag har fallit, jag har vaknat


SNYGGASTE SYSKONEN EVER ! <3

Hola amigos :D♥
gud vilket trist väder asså, vart har solen & värmen tagit vägen ? Är inte på humör idag. Vet inte varför. Har ont i huvudet & typ bara allmänt sur på allt & alla. Skolan idag var väl chill. Oförberett engelskaprov idag igen, gick skiiiiit tror jag. Fattade typ nada & gissade typ på allting. På svenskan var jag & saga ba allmänt flumm, elle va sägeru ? HAHA. en massa skrattanfall, yao. Gympa hade vi oxå. Jag var med, känner mej riktigt stolt. + att vi hade nån tävling i klassen vem som kunde hänga längst & jag vann. Jag & mina rebar armar asså ;D På spanskan var jag & maja så jeefla skillade & gjorde klar våran spanska broschyr, yeeee. Riktigt nice ! När jag kom hem kollade jag som vanligt på O.C & åt. Nu ska jag snart hänka me mami to da storeeee. Ha de nice! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0