♥ jag hatar läxor

äääääääääntligen klar med all jävla läxa som jag hade. Renskrivit mina 5 sidor so, gjort 12 teknik frågor, skrivit min engelska & svenska recension & skrivit likheter och skillnader på novellerna. Äntligen. Jag är sjukt trött & tog precis en dusch för att piggna till lite och det har jag faktiskt gjort. Torsdagar är rätt soft i skolan faktiskt. Hade matte & då hade jag muntligt matteprov, gick skit. Efter det hade vi so istf idrott för vi bytte på timmarna. På idrotten hade vi orientering och jag sprang (gick) med moa & johanna. Det gick superbra, hahaha. eller vad säger ni ? Vi gick typ världens jävla omväg & kom typ försent. När vi kom te omklädningsrummet var det ingen där så jag fick sitta där och vänta själv på maja, iva & malin för dom andra hade redan slutat skolan. Det var jättekul, hehe.. kände mej inte lite mobbad eller så. På hemkunskapen hade vi nån middag. Jag gjorde typ kycklinggryta med malin och den blev fettgod. Efter skola stack jag och maja te fritis och var där ett tag, vi gjorde inte så mycke. Gick typ lite ut och in ;) Bloggar inte mera idag för ska gå och lägga mej snart , astrött. puss ♥


hehe...sexigt ;)
iva, majsan & jag på hemkunskapen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0