♥ min valborg

Nu när jag ändå inte har någonting och göra så kan jag väl passa på och berätta lite om valborg. Det började med att jag stack till macken för att möta moa, ebba, johanna, iva & klara sen stack vi vidare te bhpl för att möta niclas. Vi stack vidare till maja för att träffa henne, nicole, malin & johan. Vi stack till ekebacken där vi började dricka lite & sen minns jag inte så mycket mer. Jag antar jag hade rättså kul.. men kanske inte när jag blev hemkörd & vaknade på morgonen med borttappade skor, navelpiercing, VÄSKA, örhänge & blåslagna knän.. då ångrade jag mej rätt mycke över att jag drack så mycket som jag gjorde. Men väskan & skorna har jag iallafall hittat & att jag hittade väskan är det absolut bästa eftersom där hade jag typ allt. Hela sminkväskan t.ex ;O men under den tiden jag var lagom nykter tyckte jag att det var grymt nice, skulle slutat bättre men aja. Nu har ni hört lite om min valborg. Just nu sitter jag mätt som en jävla gris & lyssnar på lite musik. Har inte sovit än, vilket är väldigt konstigt, brukar vara som död när jag kommer hem ifrån skolan nu för tiden. Ska snart lägga mej framför tv;n en stund & jag kommer förmodligen slockna där. Ingen skola imorgon, yyyes ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0