♥ tips: pitbull ft. ne-yo - give me everything


(fråga mej inte hur den bilden ser ut ;dd)
Nu är jag hemma ifrån skolan, fan va skönt. Idag är en sån dag jag bara vill gå och lägga mej och inte gå utanför dörren på hela dagen. Är grymt seg & jag orkar verkligen ingenting. Har t.om bytt om te mjukisbyxor. Svinhungrig är jag oxå som alltid, men jag har fått mamma att gå te affären så hon kan fixa tacos sen. Så idag ser min dag ut såhär äta, lyssna på musik, sova, äta, läsa, tv, äta :D ikväll är det både grey's anatomy & off the map, kan det bli bättre ? fuckno. Sitter här och dunkar en massa bäääst musik. Vad händer i helgen btw ? själv vet jag inte. Kanske har något planerat på fredag (A) , men inte riktigt säkert än.. får se hur det blir ;) Har absolut inget mera att skriva, så skriver mera sen. pusshejdå ♥

~ grattis världenbästa syster på 14års dagen, iloveu§

Kommentarer
Postat av: Gucci ;) haha

tttaaaack ! loveu 2 darling §

2011-05-13 @ 12:46:24
URL: http://lopezsecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0