♥ världens tråkigaste dag

Eftersom jag var tvungen att stanna hemma idag och inte gå ut så har denna dagen / kvällen sugit totalt. :( Har inte gjort ett skit..och kommer inte göra heller. Vill ladda ner nån film, men jag hittar ingen. Nån som har tips på en bra kärleksfilm typ ? Trött som fan är jag oxå. Kan det bli värre ? nej. Glömde gå te bibblan efter skolan idag oxå så kunde inte låna min tredje gossip girl bok, så läsa kan jag inte heller göra. Kommer nog bara dryga framför tv;n hela kvällen & så somnar jag nog tidigt. Imon ska jag fan göra något ! imon kan jag gå ut och det ska jag göra oxå. Nu ska jag gå och tvätta bort mitt smink & lägga mej framför tvn. pusshejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0