Girls have a bad habit of holding on too long but guys have a bad habit of letting go too easily.


trött som satan sitter jag här i datasalen och har lite so. Jag ska typ göra en liten film om nått krig, men vetefan vilket än. Orkar inte jobba idag för jag är seriöst död så det får bli imon elle nästa vecka :) har tre veckor på mej! Min mage håller typ på och sprängas elle nått känns de som .. är fetthungrig vilket är liiiite konstigt för brukar aldrig vara hungrig på morgonen men idag var jag tydligen det. Blir att dra t affären sen och fylla på mobilen, mina sms är slut :( Nu ska jag fortsätta sitta här och göra ingenting :)
pusssshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ögon av kristaller <3

2012-04-30 @ 20:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0